Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen! HÀr snackar vi fotboll. Tycker det Àr riktigt synd att den hÀr gruppen ser ut som den gör, för jag tycker det Àr fyra lag som Àr vÀrda avancemang.Tyskland-Portugal alltsÄ... Herregud vilken match! Och dÄ Àr vi bara halvvÀgs!
Du hejar pÄ Tyskland.Gud jag blir helt svettig i tv-soffan. Vet typ egentligen inte ens vem jag hejar pÄ men det Àr ju sÄ spÀnnande.
Gud jag blir helt svettig i tv-soffan. Vet typ egentligen inte ens vem jag hejar pÄ men det Àr ju sÄ spÀnnande.
Jag hejar pÄ Tyskland, för dÄ fÄr man se förbundskaptenen.
Min första tanke ocksÄ
VarsÄgod
NÀÀÀ⊠AlltsÄ, sÄklart att Spanien ska vidare, de Àr ju givna. Men jag unnar verkligen Polen den möjligheten ocksÄ, sÄ av den anledningen kan jag inte heja pÄ Spanien idag. Hoppas Ätminstone att Lewandowski fÄr göra mÄl. Men tror att vinst vore bra Àven för matchen mot Sverige sen, sÄ Àven Polen har nÄt att spela för dÄ.Bara att ladda om för Heja Spanien!
NÀÀ Spanien forever!NÀÀÀ⊠AlltsÄ, sÄklart att Spanien ska vidare, de Àr ju givna. Men jag unnar verkligen Polen den möjligheten ocksÄ, sÄ av den anledningen kan jag inte heja pÄ Spanien idag. Hoppas Ätminstone att Lewandowski fÄr göra mÄl. Men tror att vinst vore bra Àven för matchen mot Sverige sen, sÄ Àven Polen har nÄt att spela för dÄ.
fantastisk match!Heja Tyskland! Börjar ju nÀstan kÀnna igen dem nu!
Och just det, tyckte domaren höll riktigt bra nivĂ„ ocksĂ„, mycket spela vidare och inte blĂ„sa av om nĂ„gon överdrev en nĂ€rkontakt.Jag Ă€r inte lika nöjd som @Mineur med gĂ„rdagens match eftersom jag hellre hade sett att England vann men Skottland gjorde en bra insats och jag tyckte inte resultatet var orĂ€ttvist (bara mot min tippningâŠ). Hoppas pĂ„ lite mer fart pĂ„ tisdag!
Ja, verkligen! Det var lite onödigt tjafsigt dÀr i första halvlek tycker jag, men det var nog bra att domaren inte gjorde nÄgon grej av det tror jag Àven om det kanske fanns fog för att blÄsa av ibland. Jag tror inte att det hade hjÀlpt, om vi sÀger sÄ.Och just det, tyckte domaren höll riktigt bra nivÄ ocksÄ, mycket spela vidare och inte blÄsa av om nÄgon överdrev en nÀrkontakt.
Det Ă€r vĂ€l att alla mĂ„l VAR-granskas och att de dĂ„ upptĂ€cker off sides som man inte hunnit se i verkligheten. För att det ska bli â100% rĂ€ttâ. Om jag förstĂ„tt det hela rĂ€tt iaf. Jag tycker personligen att det Ă€r lite störigt och man blir ju knappt glad vid mĂ„l innan det granskats fĂ€rdigt.AlltsĂ„ Ă€r det bara jag eller Ă€r de sjukt lĂ„ngsamma pĂ„ att blĂ„sa av för offside i detta mĂ€sterskap? Eller Ă€r det nĂ„gon slags regel som Ă€ndrats? Jag tror jag har sett 5 mĂ„l bli "underkĂ€nda" p.g.a offside, nĂ„got jag nĂ€stan aldrig sett förut tror jag, och i samtliga fall har det varit en ganska rejĂ€l fördröjning innan domaren faktiskt blĂ„st för det.
Ja det Ă€r klart, det kanske har med det att göra. Visst Ă€r det trĂ„kigt! Mest synd tycker jag dock naturligtvis om spelarna som fĂ„r sina mĂ„l underkĂ€nda.Det Ă€r vĂ€l att alla mĂ„l VAR-granskas och att de dĂ„ upptĂ€cker off sides som man inte hunnit se i verkligheten. För att det ska bli â100% rĂ€ttâ. Om jag förstĂ„tt det hela rĂ€tt iaf. Jag tycker personligen att det Ă€r lite störigt och man blir ju knappt glad vid mĂ„l innan det granskats fĂ€rdigt.