Japp, det var inte en (s)kotte som hängde med i svängarna där!Skotten från en Schick tjeck sänkte skotten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp, det var inte en (s)kotte som hängde med i svängarna där!Skotten från en Schick tjeck sänkte skotten.
Eller hur?? Jag fattar verkligen inte, var han skadad på nåt vis? Helt obegripligt att ta bort den bästa spelaren.Hur kan han byta ut Isak??? Det är ju den enda som spelat bra
Jag tror det var uppgjort innan att Isak skulle ut vid runt 25.Hur kan han byta ut Isak??? Det är ju den enda som spelat bra
Fast ska man gå långt i ett mästerskap behöver man inte vinna alla matcher i gruppspelet.Samma spel som i VM, tyvärr. Visst, det verkar funka, men är ju så sjukt tråkigt att titta på. Det funkar ju dessutom bara till en viss gräns, ska man kunna vinna fotbollsmatcher behöver man ju faktiskt anfalla lite också, hur välfungerande försvar man än har.
Absolut, men i VM ändrades ju aldrig spelet, så jag har väl inte jättestora förhoppningar om att de kan ställa om till ett bra offensiv. Det är ju inte direkt så att de kommer möta sämre lag i slutspelet.Fast ska man gå långt i ett mästerskap behöver man inte vinna alla matcher i gruppspelet.
Det gäller bara att a) ta sig till slutspel, och b) där börja vinna.
Absolut, men i VM ändrades ju aldrig spelet, så jag har väl inte jättestora förhoppningar om att de kan ställa om till ett bra offensiv. Det är ju inte direkt så att de kommer möta sämre lag i slutspelet.
Håller inte med om att vi borde kryssat mot Tyskland, de spelade bättre den matchen och var väl värda det segermålet. Hade mycket hellre sett Tyskland vidare från den gruppen än Sverige, även om inte Tyskland var i närheten av den nivån de borde vara.Sverige slog Mexico med 3-0 i VM.
Var nånstans i den matchen tyckte du att det såg ut så här?
Även Tyskland borde vi ha kryssat mot, där blev vi faktiskt bestulna på poäng.
(vi gör 1-0, de lyckas få in segermålet i 95:e minuten.)
Spanien är rankade 6:a i världen.
Det är väldigt sannolikt att vi kommer möta ett lägre rankat lag om vi tar oss till slutspel som 1:a eller 2:a.
Ser nu att du la till Tysklands ranking till VM, de hade ju haft lite av ett generationsskifte inför det mästerskapet, så var ju inte alls samma lag som tidigare.Sverige slog Mexico (11-rankad idag) med 3-0 i VM.
Var nånstans i den matchen tyckte du att det såg ut så här?
Även Tyskland (topprankade inför VM) borde vi ha kryssat mot, där blev vi faktiskt bestulna på poäng.
(vi gör 1-0, de lyckas få in segermålet i 95:e minuten.)
Spanien är idag rankade 6:a i världen.
Det är väldigt sannolikt att vi kommer möta ett lägre rankat lag om vi tar oss till slutspel som 1:a eller 2:a.
Min önskefinal! Hoppas innerligt vi får se ett bra Tyskland också!Idag blir det jättespännande! Frankrike-Tyskland!
De var lik förbaskat topprankade då matchen spelades.Ser nu att du la till Tysklands ranking till VM, de hade ju haft lite av ett generationsskifte inför det mästerskapet, så var ju inte alls samma lag som tidigare.