Fostra hunden?!

J

J3O

Finns det kanske några hundkunniga och dukiga människor här? :confused: :idea:
Jag behöver lite bra tips om hund man ska fostra hunden.. ;)

Jag börjar: Har precis hört att det finns el-halsband :devil: ... Så såfort hunden skäller eller gör nåt dumt så ger man hunden en lite stimulerande chock :angel: .. Tycker jag låter skit bra :bow: .. Finns det något annat??

Kom igen bara sprudla av ideer nu

:devil: :devil: :devil:

Sv: Fostra hunden?!

Jag är dödligt seriös... Är det någon som testat att rycka hunden i svansen??? Det har jag hört är ett bra sätt att lära hunden sitt?!?!

Ehh.. vad tråkiga ni är.. lite roligt får man väl ha???!!! :D

Roligt kan man väl ha....men detta var inte roligt ju....

var fanns humorn??

Nej, du har missuppfattat hela grejen! Elhalsbandet ska fästas på ouppfostrade hundägare , sedan får hunden använda fjärrkontrollen som leksak. Ska tydligen vara jättebra för hundar som vill ha ökad hjärnkapacitet hos sin matte & husse. :devil:

Men JAHA :idea: .. Nu har jag fattat.. Men finns inte det för barn oxå??? Men jag fattar inte :confused: .. Vad händer när batteriet tar slut... Går inte människorna i revolt då?? :( :eek:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 608
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 801
Senast: Maniac123
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: bobbbo
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 248
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka