Forzab hästtransport

Lunsan

Trådstartare
Funderar på att köpa ett nytt eller begagnat Forzabsläp. Ni som har ett, vad är era erfarenheter? Ge gärna tips på tillvalsutrustning. Öppningsbart fönster, delad skötardörr etc. Tack!:)

Funderar på att köpa ett nytt eller begagnat Forzabsläp. Ni som har ett, vad är era erfarenheter? Ge gärna tips på tillvalsutrustning. Öppningsbart fönster, delad skötardörr etc. Tack!:)

Jag köpte en ny tidigare med sadelkammare i våras, har kombiramp, två skötardörrar - en som är delad och båda med öppningsbart fönster i som extra tillval.
Letade begagnad länge men hittade inte en enda med den vikt och kombiramp. Och kombiramp var ett måste för min del.

Har haft två bojsläp! Supernöjd. Det första hade kombidörrar bak. Användes aldrig. Dörrar bakom hästarna är dock guld värt. Min senaste var extra hög och extra bred och extrautrustad med fästen för lastnät, hängare för krubbor och delad skötardörr.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver hjälp! Ska köpa begagnad hästtransport för att lasta 2 stora/grova kallblod, men alla transporter ser så smala ut. Vad ska...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 135
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Hur står/förvarar ni era hästtransporter? Ska köpa min första transport och funderar lite på hur jag ska förvara det. Har ni några tips...
Svar
8
· Visningar
300
Senast: lillan222
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock...
2
Svar
20
· Visningar
981
Senast: tara
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre...
2
Svar
33
· Visningar
1 672
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar