Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är från Norrgavel, ganska dyr men väldigt väldigt bra. Det finns ju billiga kopior på Ikea och andra ställen, inte lika fina (tycker jag) och oftast inte lika rymliga men i alla fall.Gandalf: var har ni hittat den där?
Vi har vars en vit mindre korg uppe på hatthyllan där vi förvarar de mörros och vantar som anvönds mest. Övriga befinner sig i respektive garderob. Ser ingen anledning till att ha överdrivet mycket framme.
Ha överseende, denna bild är stökig, men ni ser iaf hur vi har löst det =)
Jag använder min skoförvaring från Ikea Trones till mössor och vantar. (De där vita skoförvaringen som syns intill dörren Hos Armani) De är kanon att även stoppa mössor och vantar i. Varje familjemedlem kan få sin egen låda så att blir det lättare att hitta sina egna saker.
Jag använder min skoförvaring från Ikea Trones till mössor och vantar. (De där vita skoförvaringen som syns intill dörren Hos Armani) De är kanon att även stoppa mössor och vantar i. Varje familjemedlem kan få sin egen låda så att blir det lättare att hitta sina egna saker.
Helt korrekt, de är fantastiska till även sådant!