Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har otroligt dåligt lokalsinne. Det är mer troligt att den riktning jag känner på mig är den rätta är fel, än att den är rätt. Mitt lokalsinne är alltså sämre än slumpen.
Då är vi två i den klubben. Och jag bor med en oerhört tävlingsinriktad individ....måste ju balansera upp det.
Jag är så otroligt dålig på att känna igen folk. Kan sätta mig och prata med en vilt främmande person i tron att det nog är någon jag känner, samt låta bli att hälsa på folk som jag "inte har en aning om vilka de är" och så är det någon bekant. Är däremot skitbra på att minnas namn, men det har ju inget större värde när man ändå inte kan koppla ihop det med ett utseende...
Jag är likadan. Huvudräkning av något mer avancerad form än tvåsiffriga additioner och 1,2,5,10-gångertabellerna går bara inte. Lägger man dessutom till stress så försvinner allting, då kan en femma och en sexa vara samma sak och 4+2 känns som hög universitetsnivå.Jag är riktigt dålig på matte och siffror. Har jag ingen miniräknare när jag är på reashopping så ringer jag jag en - min man. Jag fattar inte hur han får ihop allt?
Jag kan rabbla upp allt i ett kör och så vet han vad det ska kosta, även om det på ett plagg är 23% rabatt, 37% på ett annat och 62% på det tredje. Hur fixar man det på huvudräkning Jag shoppar dock bra på 50% rea
Åh en till skönt att man inte är ensamAtt dricka kaffe, antingen spiller jag på bordet eller så missar jag munnen.
Jag är likadan. Huvudräkning av något mer avancerad form än tvåsiffriga additioner och 1,2,5,10-gångertabellerna går bara inte. Lägger man dessutom till stress så försvinner allting, då kan en femma och en sexa vara samma sak och 4+2 känns som hög universitetsnivå.
Tack gode gud för miniräknaren i mobilen säger jag bara! Jag vet ju rent teoretiskt hur man gör, jag kan bara inte utföra det i huvudet.