R
Raderad medlem 19815
Oh yes.Vinnarum möjligen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh yes.Vinnarum möjligen?
På mobilen nyss (iphone 6 med safari) blev jag utslängd och fick logga in igen typ 5 ggr på lika många minuter. Råkade se vid något tillfälle att den där annonsen låg i topp på sidan. Skulle gå hit och skriva om det men då blev jag utslängd varje gång oavsett vilken annons som låg där, fick gå över till ipad för att skriva detta.Vinnarum möjligen?
På mobilen nyss (iphone 6 med safari) blev jag utslängd och fick logga in igen typ 5 ggr på lika många minuter. Råkade se vid något tillfälle att den där annonsen låg i topp på sidan. Skulle gå hit och skriva om det men då blev jag utslängd varje gång oavsett vilken annons som låg där, fick gå över till ipad för att skriva detta.
Har inte varit här sedan slutet av oktober, detta hände aldrig innan. Är det så här jämt nu? Det är ju helt olidligt.
På mobilen nyss (iphone 6 med safari) blev jag utslängd och fick logga in igen typ 5 ggr på lika många minuter. Råkade se vid något tillfälle att den där annonsen låg i topp på sidan. Skulle gå hit och skriva om det men då blev jag utslängd varje gång oavsett vilken annons som låg där, fick gå över till ipad för att skriva detta.
Har inte varit här sedan slutet av oktober, detta hände aldrig innan. Är det så här jämt nu? Det är ju helt olidligt.
iOS9 ska tydligen stödja annonsblockerare ... men jag vill inte ha det för jag vill inte blockera annonser på tidningssajter. Fortsätter detta på buke får jag låta bli buke på mobilen, helt enkelt.Jag använder Android och Firefox och upplever inga problem med att bli utslängd så som du beskriver det. Har flashblock som tillägg så ser inga annonser vet ej om det gör någon skillnad.
Jaha så du är tllbaka nu. Känns det bättre nu dåPå mobilen nyss (iphone 6 med safari) blev jag utslängd och fick logga in igen typ 5 ggr på lika många minuter. Råkade se vid något tillfälle att den där annonsen låg i topp på sidan. Skulle gå hit och skriva om det men då blev jag utslängd varje gång oavsett vilken annons som låg där, fick gå över till ipad för att skriva detta.
@Gunnar - just nu får jag "webbsidan lästes in igen pga fel" mer eller mindre varje gång jag byter sida eller försöker skriva inlägg på forumet via min iPad. Fruktansvärt frustrerande. Det har hållit på i ett dygn ca.
@Gunnar - just nu får jag "webbsidan lästes in igen pga fel" mer eller mindre varje gång jag byter sida eller försöker skriva inlägg på forumet via min iPad. Fruktansvärt frustrerande. Det har hållit på i ett dygn ca.
Håller med. Jag har Samsung Tablet surfplatta 32GB å aldrig några problemsJag har som sagt inga som helst problem med min samsung a5 med chrome (fri 4g). Nästan lika snabbt och smidigt som med dator. Laddar aldrig om, man kan citera, skriva och posta hur smidigt som helst.
Kände ju att jag måste kolla om du styrt upp ditt liv och skaffat karl eller om du fortfarande tempererade fjolliga praliner. Fast det ser ut som om det blev valp i ställetÅhhh, Bläckis!!