Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blir iaf inte utkastad när sidan läses in igen, men med tanke på hur less jag blir så förstår jag att du blir det!Nej, jag får nog ge upp Buke på ipad också. Så mycket som jag fått logga in igen den här förmiddagen är det inte värt det. Då återstår bara jobbsurf, för datorn hemma har jag nästan aldrig igång.
Jag blir oftast utkastad, men inte alltid.Jag blir iaf inte utkastad när sidan läses in igen, men med tanke på hur less jag blir så förstår jag att du blir det!
På min jobbmobil (iphone6, 16 GB med Telia, få appar) verkar det stabilt.Mina problem är alltså på ipad och iphone 6. Nu ska jag pröva på min jobbmobil ett par dagar. Den är också en iphone 6 men med väldigt få appar, till skillnad från min privata. Ska se om buke blir stabilare då.
Kände ju att jag måste kolla om du styrt upp ditt liv och skaffat karl eller om du fortfarande tempererade fjolliga praliner. Fast det ser ut som om det blev valp i stället