R
Raderad medlem 94602
Sprang på en gammal vän idag på köpcentrat. En mycket saknad vän som pga våra olika flyttar och livet i stort kommit oss emellan. Nu bor vi nära igen så jag och sonen ska strax ta bussen dit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men fan så snygg!Lite lätt sminkning för att inte se helt död ut:
Visa bifogad fil 36935
Edit: Jag är inte blond ännu @Vallmo
Säger det samma.@TheRedLightning Riktigt häftig bild!
Så vackert hår du har.Sprang på en gammal vän idag på köpcentrat. En mycket saknad vän som pga våra olika flyttar och livet i stort kommit oss emellan. Nu bor vi nära igen så jag och sonen ska strax ta bussen dit
Visa bifogad fil 36921
Tack, tycker den lyckades spegla min brinnande personlighet, samt vad jag tycker om mitt jobb. Allt på en gång.@TheRedLightning Riktigt häftig bild!
Ja precis! Genialiskt med solen i det röda håret, och så lastbilen bakom.Tack, tycker den lyckades spegla min brinnande personlighet, samt vad jag tycker om mitt jobb. Allt på en gång.
Jag hade en plan när jag tog den bilden, kanske märks. Minns att just den bilden blev lite spontant, bilden innan hade jag sett rätt allvarlig ut sen skrattade jag åt mig själv å medan ja skrattade tog jag några bilder.Ja precis! Genialiskt med solen i det röda håret, och så lastbilen bakom.
Tack!Så vackert hår du har.
Men åh! Smilgrop!Man fick gratis gröna hattar i baren igår
Visa bifogad fil 36981