Måste verkligen göra nåt åt mitt hår..
Visa bifogad fil 56612
Vad fin du är i den längden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste verkligen göra nåt åt mitt hår..
Visa bifogad fil 56612
Jag ger er - den högst inspirerande och färgglada september outfiten med aningens smutsig kofta, den trista kontorsdörren och tryckeriet i bakgrunden. Typiskt vanlig torsdag.
Visa bifogad fil 56689
Inte haha åt dig, men texten du är alltid fin!
Äsch, jag är inte speciellt inspirerande på jobbet med mina fina varselkläder, ser ibland ut som en Michelingubbe (speciellt när det blåser mycket), är i alla fall självlysande.Insåg när jag tog bilden att det här var ju inte så inspirerande
Äsch, jag är inte speciellt inspirerande på jobbet med mina fina varselkläder, ser ibland ut som en Michelingubbe (speciellt när det blåser mycket), är i alla fall självlysande.
Visa bifogad fil 56692
Ryggsäck är det bästa! Jag köpte precis en ny!Apropå vardag har jag börjat använda sambons ryggsäck till och från jobbet eftersom jag promenerar och det är SÅ SKÖNT. Men jag känner mig som en liten skolflicka med rygga och gympaskor
Visa bifogad fil 56698
Ryggsäck är det bästa! Jag köpte precis en ny!
Ehm... Mina ryggsäckar Här kan vi snacka barnsligApropå vardag har jag börjat använda sambons ryggsäck till och från jobbet eftersom jag promenerar och det är SÅ SKÖNT. Men jag känner mig som en liten skolflicka med rygga och gympaskor
Visa bifogad fil 56698