Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev av med typ alla mina vänner här i Sverige när mitt ex gjorde slut med mig (gemensamma vänner) så kan bli en utmaning.
Finns väl någon trevlig bukefalist dom kanske vill hänga med som sällskap/"skydd" så slipper du vara själv?
Dina bilder är bara så coola
Fotar du i Skåne någon gång lovar Ammo och jag komma för att vakta kameran om du villGulligt tänkt! Är mest orolig att någon random ska dyka upp och sno min kamera. Haha.
Skulle vilja fota andra faktiskt. Blir lite tråkigt att fota sig själv hela tiden.
Älskar att hunden fick vara med.Hade besök av en fotograf hemma hos mig som skulle fota ”kreativa kvinnor” till nåt slags projekt
Visa bifogad fil 56196
Vill du så kan vi säkert hitta på någotSka försöka ta mig ut och fota ute med. Men är lite rädd för att åka ut själv och göra det.
Vill du så kan vi säkert hitta på något
Alltså visst att min klädstil sticker ut lite, men jag tycker inte om när folk tutar eller visslar på mig. Speciellt inte när det sker flera gånger på samma promenad
Och jag har alltid shorts under korta kjolar (denna ser dock kortare ut än den är eftersom bilden är tagen lite nedifrån) så ingen risk att flasha någon
Är han lagad nu??Hade besök av en fotograf hemma hos mig som skulle fota ”kreativa kvinnor” till nåt slags projekt
Visa bifogad fil 56196
Ja, det känns så. Fast värst är nog gamla gubbar som bara måste tala om hur snygg och sexig jag ärTyvärr lever vi i en tid/samhälle vart folk inte är kommit så mycket längre rent utvecklingsmässigt ändå. Så vissa neanderthal män ser dina chokers på benen och direkt tänker på sex, och då tycker dom det är helt okej att trakasserar dig för det. Jag tycker din outfit är rolig och annorlunda, men ändå är där en stor grupp av män som inte vet hur fan man skall bete sig ändå.
Hade varit skönt om folk kunna bete sig, men det är för mycket begärt (tydligen). -som 32årig kvinna på jogging runda fick jag stå ut med 2 bilar fyllda av ungdomar som satt och tutade och skrek på mig. Blev så jävla arg. - känner jag blir mer och mer av en bitterfitta mot män som inte vet hur fan man skall bete sig.