Jag har haft täckbyxor på mig idag det var faktiskt -8 imorse!
Jag också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har haft täckbyxor på mig idag det var faktiskt -8 imorse!
Jo när man har Reynauds fenomen är man ursäktad. Jag måste va påpälsad tills värmen kommer ute, annars blir ja likblek och tappar känsel i fingrar och tår.Det är ingen ursäkt!
När man har borstat håret, tagit på sig en BH (ja, och så lite kläder ovanpå det) och duttat på lite smink för första gången på tre veckor. Allt för att sitta hemma i soffan och umgås med folk via Skype. I vanliga fall hade jag Skypeat i pyjamas, men i karantän-tider blir det plötsligt så mycket mer spännande att göra sig lite extra fin (och att ta en selfie på resultatet)
Visa bifogad fil 48089
Nämen tack, vad gullig du är! Jag hatade mitt leende i typ 20 år innan någon lärde mig att det faktiskt är okej att le "med öppen mun" så att säga, så det värmer lite extra att höra!Vilket härligt leende du har! Jag kom på mig med att le tillbaka.
du har ett fint leende! inget att skärmas förNämen tack, vad gullig du är! Jag hatade mitt leende i typ 20 år innan någon lärde mig att det faktiskt är okej att le "med öppen mun" så att säga, så det värmer lite extra att höra!
Håller med övriga.När man har borstat håret, tagit på sig en BH (ja, och så lite kläder ovanpå det) och duttat på lite smink för första gången på tre veckor. Allt för att sitta hemma i soffan och umgås med folk via Skype. I vanliga fall hade jag Skypeat i pyjamas, men i karantän-tider blir det plötsligt så mycket mer spännande att göra sig lite extra fin (och att ta en selfie på resultatet)
Visa bifogad fil 48089
Ser kyligt ut.
Ser kyligt ut.
Du är så fin i brunt hår!
Du är så fin i brunt hår!
Jag förstår dig, den där veligheten..Tack, vad gullig du är! Jag hatar det som fan emellanåt och vill bli blond igen
Jag förstår dig, den där veligheten..