Superfin bild på dig tycker jag!Visa bifogad fil 63709
Klippte mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Superfin bild på dig tycker jag!Visa bifogad fil 63709
Klippte mig.
Tack , oftast tycker jag att jag ser ut som en trafikolycka men denna är jag nöjd medSuperfin bild på dig tycker jag!
Håller med!Dina ögon är helt fantastiska! Kul att se dig le också ☺
Ni är lika!Min favoritbild på mig och mormor. Den ska skrivas ut och hängas på väggen för att påminna mig om att hon alltid kommer att finnas hos mig. Jag saknar henne så mycket Visa bifogad fil 63973
Skulle precis skriva samma sak, så lika )Ni är lika!
Ni är lika!
Skulle precis skriva samma sak, så lika )
Måtte sett rätt roligt ut, pratade med en kollega i telefon och hade iPaden framför mig och tog selfie med (den har bäst kamera). Bilarna som åkte förbi tittade lite konstigt. Tro jag det när en person tar en selfie me en stor iPad.Dina ögon är helt fantastiska! Kul att se dig le också ☺
En polare fyller år och kommer förbi på cocktails så jag sminkade mig och tog på något glittrigt för första gången på Ja, vemfan vet
Visa bifogad fil 64048
Citerar mig själv, för den här bilden är nästan rumsren. Det är nästan så man längtar efter att gå på toaSkulle vilja posta en bild på samma tema men.. jag sitter på toan