Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min lugg är envis
Visa bifogad fil 111313
Jag är inte lockig men just den sidan är jäkligt envisJag måste platta min lugg varje dag, annars blir den ett krull
Livet med lockigt hår
Vad kul Om du vill ha sådan lila som jag har så behöver du bleka det mycket ljusare först. Nu är det längesedan jag färgade med annat än directions så jag har inte koll på vad som funkar men jag har sett att det har kommit flera olika mörkare lila som ska funka på mörkare hår än ljusblont@Lyan, jag blev inspirerad av dig
Finns nog ingen som blir riktigt bra utan blekning ändå, inte ens frisörfärg funkar bra ju utan blekning.Vad kul Om du vill ha sådan lila som jag har så behöver du bleka det mycket ljusare först. Nu är det längesedan jag färgade med annat än directions så jag har inte koll på vad som funkar men jag har sett att det har kommit flera olika mörkare lila som ska funka på mörkare hår än ljusblont
Jag får experimentera lite. Har haft så nära min naturliga färg som möjligt, sedan det blev grått, men nej, nu vill jag prova något annat.Vad kul Om du vill ha sådan lila som jag har så behöver du bleka det mycket ljusare först. Nu är det längesedan jag färgade med annat än directions så jag har inte koll på vad som funkar men jag har sett att det har kommit flera olika mörkare lila som ska funka på mörkare hår än ljusblont
Nej, precis. Men om man kan tänka sig en mörkare lila nyans så kan det vara värt att prova. Dock tror jag att ditt hår @Tualma är för varmt i färgen för att få riktigt lila utan det kommer bli mer rödlilaFinns nog ingen som blir riktigt bra utan blekning ändå, inte ens frisörfärg funkar bra ju utan blekning.
Om man är ute efter den typen av nyans du och jag har i håret alltså.
Gör inte som jag bara och färga-blek-färga-blek i X antal omgångar. Håret blir inte lyckligt då men om man bleker allting och sedan bara håller efter utväxten så brukar det inte vara någon större fara att bleka håret, men allas hår är olika tåligt så testblek en slinga först om du inte är okej med att kanske få klippa av en massa.Jag får experimentera lite. Har haft så nära min naturliga färg som möjligt, sedan det blev grått, men nej, nu vill jag prova något annat.
Underbar färg!