Fortsättning på bildtråden II

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_66501.jpg

Så här ser det ut när en smygpyroman försöker fixa bränne till en stor brasa. Det slutade med att grannen kom och erbjöd oss lite torr björkved istället.
:laugh:

(Undertecknad är alltså stadsbo från Skåne och är van vid att blöta pinnar brinner för de torkar rätt snabbt ändå. Note to self och tips till andra som gillar att tutta fyr på saker; död ved i Nprrland är inte blöt, den är dränkt)
 
Så fina!!! Var hittade du dem? Jag har halvt givit upp och skaffat en av två Barbourjackor för att kunna matcha, men det här var ju mycket bättre!!

Spark Paws, de har väldigt bra omdömen och nöjda kunder.
Kläderna är jättefina, mjuka och välsydda 😍
Måttabellen stämmer väldigt bra, både Harry och jag har M. Harrys är perfekt med lite utrymme att växa och min är oversized precis som jag ville ha den 😊
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
479
· Visningar
23 974
Senast: Lilla
·
Fritid Jag ska för första gången vandra i Alperna, denna gång blir det i Cervinia, Italien :banana:. Ser så fram emot det! Jag har tidigare...
Svar
10
· Visningar
606
Senast: lil-sis
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
30 31 32
Svar
637
· Visningar
37 396
Senast: Blyger
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 198
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Huslån vilken bank?
  • Dejtingtråden del 38
  • Tvättstugedrama

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp