R
Raderad medlem 94602
Sen har vi fått hem den här stollan också, fodertiken som är mor till D-kullen (Slyngeln och Driva) men hon är bara här på kollo i två veckor medans husse, matte och småmattarna gottar sig i Karibien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men skämtar du? När du la ut förra bilden tänkte jag att det var Criga, men sen skrev du nåt om ”när hon var 1 år” och då föll ju det, för jag var helt övertygad om att din C-kull föddes i somras!
Oj oj det blir fullt upp hos er med andra ordSen har vi fått hem den här stollan också, fodertiken som är mor till D-kullen (Slyngeln och Driva) men hon är bara här på kollo i två veckor medans husse, matte och småmattarna gottar sig i Karibien
Oj oj det blir fullt upp hos er med andra ord
Ja, men hon har ju samma trevliga och kloka ansiktsuttryck som när hon var valp!Kul föresten att du kände igen henne
Hon har mognat massor både fysiskt och psykiskt sen jag såg henne sist men även mörknat.
Sen har vi fått hem den här stollan också, fodertiken som är mor till D-kullen (Slyngeln och Driva) men hon är bara här på kollo i två veckor medans husse, matte och småmattarna gottar sig i Karibien
Eh, finns det bäver någonstans i stamtavlan på era hundar?!
Via mobilen så kan man välja ladda upp en fil, brevid svara knappen
Åhå. Måste testa...Via mobilen så kan man välja ladda upp en fil, brevid svara knappen
Har du provat att klicka på den?Tycker inte den ser så stor ut @Red_Chili