Fast jag skrev ju verkligen inte att "nån som mår skit egentligen säkert inte har hand om sitt djur" så det är kanske inte så bra att på stå det?
Detenda jag skrev var att jag tycker synd om Bella för hur Lyan skriver om att hon struntar i henne och skulle byta bort henne för att själv klart så känner Bella det.
Och att det själv klart är okej att inte vilja eller orka jobba för att ha en bra relation men då är det nog bättre och mera hjälp samt för ALLA alltså framför allt för Lyan att försöka att inte tänka neggativt om sigsjälv pågrund av det. Utan att försöka tänka att det är bra att hennes pojkvän kan hjälpa till med Bella justnu om det är det bästa för DOM.
Somsagt så skrev jag inte för att vara elak och jag skrev verkligen inte att hon säkert inte tar hand om sitt djur utan jag skrev bara utifrån det som hon själv har skrivit.
Och jag är inte intreserad av att tjaffsa om det och "ta över" Lyans tråd om det så därför kommer jag inte att fortsätta sen disskutionen. Utan jag bara ville ge ett annat pers pektiv och att det GÅR att få en bättre relation igen OM man vill OCH att det är okej om man INTE vill eller orkar det också och isåfall är det nog bättre att försöka tänka mera tack samt att pojkvännen kan hjälpa istället för att vara avensjuk.
Så absolut INGET taskigt menat meddet och jag varisig skrev eller menade som du på står att jag skrev.
Såklart synd att du tolkade in helt annat och samma till
@Lyan om du tolkade in annat så var det iallafall absolut inte så jag menade. Men jag kommer somsagt inte disskutera det mera efter som att jag bara ville ge lite andra tankar om det och att du kan göra ett val och försöka att vara snäll mot digsjälv också. Men ursäkta om du tog det neggativt fast jag inte menade så alls och jag försökte att vara tydlig att jag inte menade nåt taskigt alls men jag miss lyckades väl då.