Jag känner inte igen dysautonomi, men det är möjligt att jag har glömt om du har nämnt det. Det har varit så himla mycket att hålla koll på sista åren så min hjärna verkar vara full och inte kunna ta åt sig mer sjukvårdsinformation
Har liksom fortfarande nästan noll koll på sköldkörteln trots att jag läser informationen om och om igen. Jag har blivit frågad tidigare av flera läkare om jag har sjukvårdsutbildning, men det är ju bara för att man verkar vara tvungen att läsa på tills man vet mer än läkarna för att kunna få någon hjälp eftersom nästan precis allt skrivs av som normalt oavsett hur mycket fel proverna visar
Jag ska försöka läsa på om dysautonomi! Har du koll på någon bra och lättläst information?
Ja, jag är orolig att de bara kommer att vifta bort allting pga sköldkörteln, men det är ju tack vare betablockeraren jag fick för hjärtklappningen och pulsen pga sköldkörteln som jag har blivit medveten om att problemen jag har haft i så många år beror på pulsökningen och inte bara lågt blodtryck som jag har trott innan. Så detta har ju funnits mycket längre tid än det har varit fel på sköldkörteln.
Mitt partytrick har tidigare bara varit att kunna göra såhär med mina fingrar
Så överrörlighet finns ju också
Visa bifogad fil 144333