Jag försöker att inte fokusera på vikten, men med tanke på att det bara är något kilo kvar till övervikt nu och vikten är det jag mår absolut sämst för just nu så är det inte så lätt att strunta i. Hade jag inte haft kläderna som intresse så hade jag kanske inte brytt mig så mycket, men nu har jag så få kläder jag fortfarande kan ha
Samtidigt så är jag så korkad och fortsätter äta glass flera gånger i veckan
men om jag äter bättre frukost från och med nu med mer protein så kanske det blir lättare att låta bli glassen.
Men jag har iallafall laddat hem en app där man kan hålla koll på sina mått istället för vad vågen säger. Kläderna är väl en bra måttstock egentligen, men eftersom jag inte ens vågar prova de flesta längre så funkar inte det.
Jag fick ställa in yogan i tisdags för pojkvännens moster och hennes man var här och jag var så slut när de åkte hem så jag klarade inte att ta mig iväg, men vi var istället ute och gick en massa så det känns inte som bortkastad träning ändå. Praktiken är det värre med för varje gång jag tänker att jag ska dit så kommer något i vägen och jag klarar inte att ta mig dit och det känner jag mig så fruktansvärt oduglig över