Jag har tomma medicinkapslar kom jag på. Undrar om det hade funkat att hälla salt i dem och ta? Det får ju inte plats mycket, men tänker att det ju blir mer än ingenting.
Idag har jag provat att ta två propranolol direkt på morgonen istället för en för att se om det gör någon skillnad och om resultatet blir annorlunda än när jag tar en på morgonen och en mitt på dagen.
Fick också ett ryck i morse när jag vaknade och bokade ett yogapass inriktat på avslappning på gymmet 9.35. Just nu ångrar jag mig, men det är för sent för att avboka så jag får vackert masa mig dit. Förhoppningsvis går det lika bra som pilatesen! Och så tänker jag att jag slänger in en maskin tvätt innan jag cyklar dit och så är den klar lagom tills jag kommer hem. Jag behöver bara gå ned till min lokal så har jag både tvättmaskin och torktumlare, men det är verkligen skitsvårt att lyckas tvätta ändå. Jag är så tacksam till att ha egna maskiner för jag hade aldrig klarat att tvätta allt vid en speciell tvättid plus att tvättstugan i huset, iallafall sist jag var där, var både svinäcklig och saknande dörr så vem som helst kunde gå in och knycka kläderna från den som tvättade