D
Depill
Jag sålde min tävlingshäst för 6 år sen och jag upptäckte att jag fortfarande står registrerad som ägare (han tävlas fortfarande). Jag vet att vi skickade in papperna, men hon tycks inte ha gjort din del att betala in pengarna för ett ägarbyte. Jag har försökt både att ringa och skriva till henne, men jag har inte fått något svar än.
Jag undrar nu helt enkelt vad som händer vid eventuell försäljning nu när det står mitt namn, om det skulle vara nå fel på hästen? Om det är juridiskt "tillåtet", eller hur man nu ska uttrycka sig, att inte registrera sig som ny ägare till hästen? Hur kan jag gå till väga om hon inte gör det. Hon som köpte honom var lite speciell, så att säga.
Tacksam för svar!
Jag undrar nu helt enkelt vad som händer vid eventuell försäljning nu när det står mitt namn, om det skulle vara nå fel på hästen? Om det är juridiskt "tillåtet", eller hur man nu ska uttrycka sig, att inte registrera sig som ny ägare till hästen? Hur kan jag gå till väga om hon inte gör det. Hon som köpte honom var lite speciell, så att säga.
Tacksam för svar!