försvunnen tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
H

Harmonica

jag lade igår in en tråd där jag ville ha hjälp att räkna ut foderstater till två hästar. nu är den borta.... WHY?
den finns inte, varken när jag letar själv eller söker på den.

vad var det för olämpligt med den? för de trådarna tas ju bort...

väldigt förvirrad:cry:

Sv: försvunnen tråd

Om du tittar längst upp på den NÅLADE tråden så står det klart och tydligt att man INTE får fråga efter foderstater.

Såhär står det:

Enskilda foderstater är ej tillåtna

--------------------------------------------------------------------------------

På förekommen anledning vill jag påminna om att foderstater EJ är tillåtna i forumet foder, om man vill ha en sådan gjord får man helt enkelt vända sig till annonssidan eller använda sig av de foder statsprogram som finns tillgängliga på internet.

Boj/moderator foder

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 803
Foder & Strö Hej😊! Behöver hjälp att välja hösilage till mina två ganska lättfödda d-ponnyer🙏 Behöver ett silage med hyfsat lågt socker så det är...
Svar
5
· Visningar
553
Senast: Elo
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 083
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 472
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar