Försvunnen katt

Hon är hemma igen :banana::banana::banana::banana:
Kl 5 i morse vaknar jag av att hon jamar utanför :heart
Släpper in henne och hon springer in i köket, stryker sig mot mina andra katter, stryker sig mot mig, jamar och pratar och verkar såå lycklig över att vara hemma igen.
Var har hon varit i nästan 4 veckor???

Blev så lycklig så jag grät en skvätt...

Välkommen hem älskade Vilda :heart
Åh åh !! Grattis! Jag vet precis hur känslan är!

Släpper in henne och hon springer in i köket, stryker sig mot mina andra katter, stryker sig mot mig, jamar och pratar och verkar såå lycklig över att vara hemma igen.

Så fantastiskt! :heart Uppdatera gärna om hur det går för henne nu när hon är hemma. Är hon i bra skick vad gäller päls, hull osv?

Så fantastiskt! :heart Uppdatera gärna om hur det går för henne nu när hon är hemma. Är hon i bra skick vad gäller päls, hull osv?
Hon kunde absolut varit i sämre skick.
Smalare än innan men ändå okej och pälsen är glansig och fin..

Hon har varit väldigt sugen på mat idag men jag har gett mindre portioner för säkerhets skull.
Hon är ju en försiktig katt i vanliga fall men idag har hon varit otroligt kontaktsökande och såå mysig. Hon har fått massor med kel och uppmärksamhet.
Det känns som hon är lycklig över att vara hemma igen :heart

Liknande trådar

Hundträning Vi har två hundar, en OEB och en OEB/Bully. Tikar, uppvuxna tillsammans, nu 1,5 och 1,3 år. De skulle ha kastreras efter första löp men...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
16 166
Senast: Lhas
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 680
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 849
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 995
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka