- Svar: 11
- Visningar: 2 143
Sedan pappa gick bort har det sipprat fram mer och mer negativ information efterhand och jag, trots att jag har vuxit upp i samma hus, har varit totalt omedveten om allting! Nu har jag fått reda på ännu mer och det är saker jag aldrig trodde att han skulle kunna göra och som, för mig, är så allvarligt att det är oförlåtligt. Hur har pappa kunnat göra så hemska saker och jag inte har märkt ett enda dugg?! Ju mer jag får veta och kan pussla ihop desto värre blir det och jag vet inte hur jag ska kunna hantera det. Detta är inte den pappan jag känner, samtidigt så är det ju samma person så det är MIN pappa som har varit en sådan dålig människa! Det är inte så jag vill minnas honom, det är inte så JAG minns honom, men det är det enda jag kan se framför mig nu
Jag och pappa. Halsbandet han har på sig är det mest värdefulla jag äger. Jag har det alltid på mig och går ofta omedvetet och håller i det som tröst när jag är ledsen eller har ångest. Han har alltid funnits med mig genom det, men hur blir det nu?
Jag och pappa. Halsbandet han har på sig är det mest värdefulla jag äger. Jag har det alltid på mig och går ofta omedvetet och håller i det som tröst när jag är ledsen eller har ångest. Han har alltid funnits med mig genom det, men hur blir det nu?