förstår mig inte på folk..

enjes

Trådstartare
hur kan man köpa en sådan här liten bur att ha hamstern i?
615679_shl_s.jpg
okej om man ska på utställning och har ungarna som man ska sälja i den ,men att ha en hasmter som bor där jämt?
skulle aldrig köpa en sådan bur..enligt mig, djurplågeri! :mad:
615679_shl_s.jpg

Sv: förstår mig inte på folk..

Ser lite plastig ut....
Hade en dvärghamster förut, hans bur var ca (minns ej riktig och den är i källaren nu) 30x20 och 25 hög.
Vet inte hur stora måtten ska vara, men då vet jag i alla fall att det var tillräckligt (kollade upp det). Dessutom var han ute ur buren dagligen!

ja men denna oj vart 2 bilder tycker ja inte är bra..

hemlig skrev:
Ser lite plastig ut....
Hade en dvärghamster förut, hans bur var ca (minns ej riktig och den är i källaren nu) 30x20 och 25 hög.
Vet inte hur stora måtten ska vara, men då vet jag i alla fall att det var tillräckligt (kollade upp det). Dessutom var han ute ur buren dagligen!

30x20x25? DRIVER DU MED MEJ MÄNNISKA? :mad:

hade marsvin förut men deras bur var stor typ 120cm lång eller något...

kan inte mkt om hanstrar men det jag vet e väll att de e ganska aktiva ... och behöver utrymme

Liknande trådar

Däggdjur Jag har ett sjukt sug efter ett nytt husdjur. Vill egentligen ha kanin eller hund, men det funkar inte med nuvarande boende och stall...
2
Svar
21
· Visningar
2 842
Senast: Scata
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 984
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 242
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 187
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar