Första träffen

Sv: Första träffen

AAAhhhh...! En röst till "namnet"!

Vilken sötis, vad tuff den blev mot slutet!! :love:
 
Sv: Första träffen

men gud vilken sötis! :love:
Hon verkar vara väldigt framåt och nyfiken på fåren. Blir nog en bra vallhund av henne :)
 
Sv: Första träffen

AAAhhhh...! En röst till "namnet"!

Riktigt såå gräslig låter jag inte egentligen, men halsen har blivit lite tjock senaste dagarna, så då låter man därefter ;)

vilken tuffing!:love:

Jo, hon verkar ha gott gry i sig lilla fröken :love:

Blir nog en bra vallhund av henne :)

Jag hoppas det, och det är ju en stor fördel att hon inte blev rädd för den lilla gruppen får hon fick träffa igår :)

Gott med fårbajs var det också. :D

Det är godare än hundmat, för småvalpar :crazy:
Men det kommer jag att lära henne av med såsmåningom. ville inte vara för tuff med henne, sådär första gången hon ser får i hela sitt lilla liv..
 
Sv: Första träffen

Men åh så söt!

Och du hade en jättetrevlig röst tycker jag. Du lät liksom snäll på nåt vis.
 
Sv: Första träffen

Haha vilken goding, förhoppningsvis blir det ombytta roller med åldern så fåren inte vallalr valpen utan vice verca.:rofl:
 
Sv: Första träffen

jättegullig! men om ni ska komma till SM får ni nog jobba lite på lydnaden. "gå bort" verkade inte vara helt befäst.
 
Sv: Första träffen

jättegullig! men om ni ska komma till SM får ni nog jobba lite på lydnaden. "gå bort" verkade inte vara helt befäst.

:D

Ja, hade det varit befäst vid 10 veckors ålder, första gången man säger det till henne, så hade vi nog absolut kommit till SM i framtiden :rofl:
 
Sv: Första träffen

vadå HADE? :eek: :confused:

menar du att du skrotat mina planer? :cry:

Vi får väl se hur det faller sig, men jag kan ju säga så pass att hon är väldigt självsäker, modig, framåt, lyhörd och framförallt är hon väldigt uppmärksam på vad matte är och gör :D :angel: :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
515
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
979
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 242
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 583
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp