Första tiden

Y

Yoggi

Hur gjorde ni som inte är hemma på heltid första tiden efter att ni fått hem er hund? Ledighet, och i såfall hur länge?

Sv: Första tiden

Jag bodde hemma när jag köpt ehunden och tog ut semester första månaden. Därefter var hunden med min mamma på hennes jobb det första halvåret.

Sv: Första tiden

Sambon var först "pappa-ledig" 2 veckor, sedan var jag hemma i en vecka. Sedan blev sambon arbetslös (tråkigt, men mycket passande!) och gick hemma någon månad. Sedan när vi båda arbetade igen (och även nu då..) så är hon på dagtid hemma hos sambons mamma. Hon jobbar natt och är därmed hemma om dagarna, vilket passar utmärkt!

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 912
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 044
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 242
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 286
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka