Barbabelle
Trådstartare
Och jag är ganska nervös. Vet ju inte alls hur det brukar gå till eller om det kan göra ont eller hur det känns.
Vad är det för frågor de frågar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker inte alls att det gör ont. De klämmer ihop brösten så de blir platta och det kan väl i och för sig kännas lite märkligt. De brukar fråga om man har själv har känt någon knöl, men mer än så tror jag inte de brukar fråga. Det går snabbt och jag har alltid haft väldigt trevlig och vänlig personal.Och jag är ganska nervös. Vet ju inte alls hur det brukar gå till eller om det kan göra ont eller hur det känns.
Gjorde en igår, de frågor jag fick var om jag hade upplevt något konstigt med brösten och om jag åt några hormoner, preventivmedel.Och jag är ganska nervös. Vet ju inte alls hur det brukar gå till eller om det kan göra ont eller hur det känns.
Tycker att det är ganska enkelt. Minns inte vad de ev frågar, jo om man har implantat. Man tar av sig och de fotar och så drar manOch jag är ganska nervös. Vet ju inte alls hur det brukar gå till eller om det kan göra ont eller hur det känns.
Jag brukar boka om (via onlinebokning) FLERA gånger. Jag tycker inte att undersökningen är bekymmersam (förutom att det är några mil att åka), men att vänta på resultatet är alltid jobbigt.Jag fick avboka mitt första besök pga förkylning. Så nu måste jag ringa och boka en ny tid och det sitter väldigt långt inne.
Dels pga undersökningen men även om de skulle hitta något. Vill inte veta.
Plus att det känns som något man gör när man är gammal och det är jag verkligen inte.![]()
![]()