Första gången

Hambo

Trådstartare
Efter lite trassel hit och dit beslöt jag mig för att lämna bort min shettis för inkörning, så allt skulle bli ordentligt !!
I går hälsade jag på honom och fick köra honom för första gången :bump: :rofl:
Han var jätteduktig, jag med antar jag eftersom det var första gången för mig och han gjorde vad jag bad honom om
Det var en härlig känsla att känna hans dragkraft!
Jag ska köra honom i dag också, sen är det hemgång på Måndag, det blir spännande att köra honom ensam hemma !
Hej från en Glad Hambo

Sv: Första gången

Men! va kul :D
Trodde det var två Islandshästar du hade :o
Har du ingen bild på sötnosen?
Plågar min sambo för fullt med bilder på söta Shettisar :devil:

Jag har en shettis som jag köpte av miss x för 5 år sedan !
Har inga bilder att lägga in

Hej från hambo

Det var en god vän som gjorde det.
Hon tar 4.600+ moms för inridning etc/månad
Jag har betalat 2.500, men jag hade egen mat till honom.
Hej från hambo

Jag köpte honom som sällskapshäst, så att jag skulle kunna
åka i väg och träna /tävla. så han är sällskap till den som får vara kvar.
Men det visade sig att han är en alldeles för Bra häst för att bara vara sällskap !
För hans skull får jag nog sälja honom så småningom till nån som uppskattar en liten perfekt häst och kan utnyttja hans kapacitet !
Hur gick det med din lille hingst du skulle köpa ?
Är det han som är på din bild ?
Hej från hambo

Jag köpte honom som sällskapshäst, så att jag skulle kunna
åka i väg och träna /tävla. så han är sällskap till den som får vara kvar.
Men det visade sig att han är en alldeles för Bra häst för att bara vara sällskap !
För hans skull får jag nog sälja honom så småningom till nån som uppskattar en liten perfekt häst och kan utnyttja hans kapacitet !
Hur gick det med din lille hingst du skulle köpa ?
Är det han som är på din bild ?
Hej från hambo

Ok, men kul att du ändå sett hans potenial då så han inte bara behövde gå och skrota i hagen :D

Näe det är inte den pållen, han blev bara 3 år den lille goingen :cry:
Fick en sån rejäl smäll (flera antar jag) på vänster framknä så efter längre tids behandling fick vi ge upp. Tråkigt, men en del av livet med djur antar jag. Herrn på bilden är fölet från ett sto som jag köpte -04 i Danmark :angel:

Det är tråkigt när sånt händer !
Bilden är verkligen JÄTTEGULLIG !!
Hej från hambo

JFör hans skull får jag nog sälja honom så småningom till nån som uppskattar en liten perfekt häst och kan utnyttja hans kapacitet !

Du är inte intresserad av ett byte? Har en minivalack som eventuellt behöver pensioneras och bara gå och drälla i hagen.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 327
Senast: Snurrfian
·
Relationer Kör anonymt nick, kommer någon på vem jag är så håll det för er själva. Jag och killen har varit tillsammans ca 1 år. Vi har intressen...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
15 845
Senast: Exile
·
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 694
Senast: Hedinn
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 937
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18