Forsättning på bildtråden 3

IMG20231113124440.jpg

Man får passa på att ta en bild när man är lite röd om kinderna efter att ha skottat snö på lunchen 😁
 
Tittade in i den här tråden och reflekterade över att jag nästan inte har några bilder på mig från det här året. Jag har inte gjort mig fin och har jag försökt någon gång så har jag nog inte lyckats särskilt väl eftersom jag inte dokumenterat det. Så jag tänkte att jag får bjuda på den första bilden i kamerarullen som dyker upp. Fick hoppa över en bildserie tillsammans med dottern men här har ni en ögonblicksbild som jag skickade till en vän när tanklocket gått i baklås. Ja, den får nog sammanfatta det här året tror jag!

4B85AEEC-1B39-4ACE-98E2-0DB99A30599E.jpeg
 
Tittade in i den här tråden och reflekterade över att jag nästan inte har några bilder på mig från det här året. Jag har inte gjort mig fin och har jag försökt någon gång så har jag nog inte lyckats särskilt väl eftersom jag inte dokumenterat det. Så jag tänkte att jag får bjuda på den första bilden i kamerarullen som dyker upp. Fick hoppa över en bildserie tillsammans med dottern men här har ni en ögonblicksbild som jag skickade till en vän när tanklocket gått i baklås. Ja, den får nog sammanfatta det här året tror jag!

@Voeux du är alltid snygg! :heart
Men förstår känslan av att inte ta foton. Jag vill absolut inte vara med på kort pga gått upp enormt mkt i vikt och är väldigt svullen också av allt kortison jag tryckt i mig.

Dock tog jag faktiskt en töntig selfie häromdagen, mest för att illustrera snöstormen som jag forcerade på väg till kontoret 😅

IMG_5011.jpeg
 

Liknande trådar

Tjatter Tänkte att eftersom mitt pyssel inte alltid passar så bra i sytråden så tänkte jag att jag startar en tråd för allt möjligt pyssel ☺️...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 692
Senast: Septicemia
·
Svar
2 001
· Visningar
98 092
Senast: pepp
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 875
Senast: Raderad medlem 149639
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
51 52 53
Svar
1 040
· Visningar
33 604

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp