Försäkringspapper

Babe

Trådstartare
Sitter och fyller i försäkringspapper, undrar bara snabbt på frågan "är du skyldig att redovisa moms", vad gäller där.
Jag är privatperson, men mitt ombud har satt ett kryss i Ja rutan, är inte den bara för företag? (Mitt ombud har gjort ett ex åt mig som jag kan ha som underlag)

Någon som vet? Har sökt mitt ombud, men får nog inget svar ikväll. Hade varit gott att få klart pappersarbetet idag men annars får jag ringa bolaget i morgon.

/B

Sv: Försäkringspapper

Gick inte att ta bort tråden ,men jag har fått svar av ombudet så tråden kan falla i glömska.

/B

Liknande trådar

Anläggning Halloj! Det är dags för oss att äntligen efter 18 vintrar utan ridhus att äntligen den 19:e vintern bygga ett! Vi är en rätt lång bit in...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
19 254
Senast: Reville
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har alltid trott att livet aldrig står stilla, att det alltid rör på sig varesig man vill det eller ej. Men nu verkar mitt liv ha...
Svar
13
· Visningar
2 584
Senast: miumiu
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Tidigare i mitt liv när jag har sökt hjälp hos sjukvården för mina ”medicinskt svårförklarliga symptom” och inte fått hjälp utan mest...
Svar
0
· Visningar
481
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Satt just och tittade på antagningsstatistik från Högskoleverket på olika utbildningar. (Även historiska antagningar). Kan börja med...
Svar
6
· Visningar
1 544
Senast: Happimess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25