försäkringar.

Sv: försäkringar.

jag har en "nöd-buffet" om ca 30.000kr men de räcker ju inte hur långt som helst.
klart. man kan ju alltid bygga vidare på den, lägga till typ 100kr per månad, ganska smart faktiskt :bow:

Sant; behöver hästen akut vet.vård (t.ex. operationer eller liknande) så blir det dyrt.
Men som du sa; lägg undan så mycket du kan varje månad, så växer ju högen! ;)

Tyvärr är det nog så idag att även med försäkring så med de försämrade villkor som de flesta bolagen har idag så kostar snabbt 30 000 även med en veterinärvårdsförsäkring för ägaren i egenavgifter och självrisk. Om det blir tal om t ex en akut och omfattande bukoperation.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 696
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 862
Senast: lilsan
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 197
Senast: Johanna1988
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 840
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka