Försäkring

Shenzi

Trådstartare
Vi ska antagligen ta hand om en tax som en familj tröttnat på, dock så dök frågan upp i går hemma om vad försärkringen skulle kunna kosta, är det någon som har en aning? Det är som sagt en tax, två år gammal. Om ni har något förslag på bra försäkringsbolag kan ni ju hojta!

Tack för svar :bow:

Sv: Försäkring

Jag har agria,självrisk 2000:- har jag för mig,veterinärvård 30.000:-,men jag har ingen livförsäkring,betalar ca 6-700:- halvåret,så det blir väll ca 100:-/månad.

Du kan själv räkna ut hur mycket försäkringen kommer och kosta hos Agria eller If..
Det finns med på deras hemsida..
Själv kommer jag att välja If.. lite högre premie, men fördelarna överväger..

Jag har min hund försäkrad i IF, du kan fylla i så räknas de ut vad de kmr att kosta dig.

Hästen därimot har jag i agria (överflyttad från förra ägaren till mig)

agria tycker jag e ganska dyra och if är väl oxå duktiga på att ta betalt men jag tycker man får mer för pengarna där.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Finns det nån här som fått minskat eller nollat bostadstillägg pga en sjukförsäkringsersättning? Jag har två cancerförsäkringar som...
2
Svar
33
· Visningar
1 999
Senast: gul_zebra
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 219
Senast: Hermelin
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 348
Senast: Acto
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 316

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar