Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag har folksam som jag är mkt nöjd med. de är billigare än agria som jag hade tidigare, både med premien och självrisken. agria hade dessutom en massa krav när nya hunden skulle försäkras medan folksam inte sa ett knyst.
Jag har folksam. Betalar 1493:- per hund (Dalmatiner) och år (vet.vårdsförsäkring med tak på 30000:-, Livförsäkring 7500:-) En bra sak med folksam är att det inte kostar något extra att betala per månad. På de flesta andra lägger de på en viss procent på premien.
Hästnyheter Den där människan är inte frisk. Ingen i hans personal har förskingrat hans hästar dom som jobbat där va väldigt mån om hans hästar. Och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.