Försäkra travhäst

Emmahpemma

Trådstartare
ja, sitter och ska teckna försäkring på hästen.
jag fick ju köpa henne vääääldigt billigt, kompispris...
hon har knappt 40 000kr på kontot. 8år.
men vad är hon värd egentligen?

Sv: Försäkra travhäst

Ingenting...

Låter kanske hårt men nej, skulle du sälja henne så är hon inte värd många kronor.

Jag har mina äldre i 10 000 kronor livförsäkring. Utom unghästarna som man fortfarande hoppas lite på och skulle man producera en ny unghäst kostar det mer är att shoppa en äldre som inte tjänat nåt speciellt.

Plus att jag har vet.vård ifall de skulle behöva sys ihop eller få kolik eller nåt.

Sv: Försäkra travhäst

jag tycker som ghost.. fixa en bra veterinärförsäkring.. livförsäkringen behöver då inte vara speciellt hög om alls.

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 783
Senast: morgaine
·
Hästmänniskan Hej! Hittat en trevlig 5 åring som jag varit och provridit. Är intresserad men den är inte billig heller (enligt mig… 150”). Ägaren...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 639
Senast: Roheryn
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 756
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 826
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar