Forsättning på bildtråden 3

Jag som nog ägt bara ett enda par cargobyxor i hela mitt tidigare har nu halva garderoben full. Hittade tre par på Vinted för 87kr inklusive frakt och dessa på H&M för 60kr 😁 Så nu har jag äntligen byxor som passar igen!
IMG_4867.jpeg
 
Första (och kanske sista?) konserten jag går på, trots att jag lyssnat sedan jag fick Born in the USA-skivan när jag var sex år
Då får du passa på att njuta lite extra! :) Det ryktas om Ullevi nästa midsommar men med åldern och hälsoproblemen så törs man ju inte hoppas alltför mycket nu 😅
 

Liknande trådar

Tjatter Tänkte att eftersom mitt pyssel inte alltid passar så bra i sytråden så tänkte jag att jag startar en tråd för allt möjligt pyssel ☺️...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 586
Senast: Septicemia
·
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
546
Senast: sthu
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
751
Senast: Raderad medlem 149639
·
Fritid Nu när jag har min fina elcykel och sommaren dessutom är här så vill jag ut och hitta vackra platser att besöka! :love: Gärna både...
Svar
9
· Visningar
612
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp