Formel1 (utbruten från Störiga saker vi stör oss på, del 31.)

Det ryktas om att Gabriel Bortoleto har skrivit på för Sauber för 2025. Återstår att se om det stämmer. :)

Kvalet uppskjutet på grund av osäkra förhållanden – regn och dålig sikt – och nytt försök görs imorgon.

Nya hålltider för både kval och race imorgon – vi är fyra timmar före Brasilien.

1000033329.webp

Det var ett händelserikt kval, minst sagt! :nailbiting: Alpine startar P4 genom Ocon så hoppas på poäng för laget. Det känns väldigt oklart om alla bilar som kraschade kommer stå på startlinjen i eftermiddag, kanske speciellt Albons som såg ordentligt trasig ut.

Det här är resultatet av kvalet innan jag har lagt till Max Verstappens grid penalty om 5 placeringar.

1000033349.webp

Update: Alex Albon kommer inte komma till start. Sainz och/eller Stroll verkar få starta längst bak. Mina källor skriver om varandra och telefonen skriker. :D

Asså snacka om ett race som hade varit kul å faktiskt se, inte bara läsa referat 😭 gillar hur dom skrev, där en bit in att "Verstappen is enjoying himself" och de flesta andra mest har kaos 😅

Stort grattis till dig!!! :love::love::love::love::love::love: Så roligt att se Esteban och Pierre så glada ihop!!

Tack! 😍 Ja, det kändes oväntat att de skulle hålla om varandra brett leendes och dela mikrofon i intervjuer, men jag supportar det. Förhoppningsvis kan de avsluta säsongen starkt.

Det var lite roligt att jag behövde fylla i MADR-S, ett självskattningstest för depression under de tre senaste dagarna, inför dagens telefonkontakt med överläkaren på psykiatrin. 'Men så kul att se att du har haft tre goda sammanhängande dagar, det är lovande!' tyckte han. Kallar det the Gasly-effect. :D

Idag blev det officiellt att Valtteri Bottas och Zhou Guanyu lämnar Stake efter säsongen 2024. Deras sista plats gick till Gabriel Bortoleto, vilket det hade ryktats om tidigare.

Liknande trådar

Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära...
2
Svar
32
· Visningar
9 260
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar