Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mycket imponerande av Colapinto!Vilket kval! Jag gillar verkligen Baku trots att det är en svår bana. Jag har inte koll på om det blir nedflyttningar på grund av motorbyten och bestraffningar, men resultatet från kvalet är som följer:
Visa bifogad fil 153262
Mycket imponerande av Colapinto!
Newey har ju sagt att han ville ha en ny utmaning...Såg ett klipp på insta där Jeremy Clarkson skvallrade xD
"He's house hunting in Oxfordshire, not Marillo"
Kanske Stroll plötsligt blir en toppenförare då, om det "är bilen som gör det"
Alltså, jag orkar inte ens. Måste väl gå utmärkt att be dem att vårda språket lite ”pga detta och detta” utan att dela ut bestraffningar för det?Jaha, vad tycker vi om FIAs President Mohammed Bin Sulayems ståndpunkt att man skall bestraffa förare för ovårdat språkbruk och bestraffningen Verstappen fick med 'community service' för att ha svurit på torsdagens presskonferens?
Såg loppet från två olika pubar i London och så det tv-ar det ju alldeles lagom med att helt enkelt fira papaya
Snyggt och stabilt!
Men stackars Albon
Och ursäkta, straff för ovårdat språk? Näääää kom igen
Alltså, jag orkar inte ens. Måste väl gå utmärkt att be dem att vårda språket lite ”pga detta och detta” utan att dela ut bestraffningar för det?
Och det har ju redan skett en rejäl åtdragning vad gäller radiotrafiken, det togs ju ett beslut för några år sedan om att minska mängden radiotrafik som "når ut" och den sker ju inte alls i samma realtid som den gjorde förr. För 4-5 år sedan duggade de ju tätt och var rätt ofiltrerade, nu kan de komma först flera varv efter att det faktiskt hänt.Jag håller med. Det faktum att vi får 'hänga med' via radiotrafiken tycker jag ger sporten ytterligare en dimension som jag verkligen uppskattar – Lando var ju inne på att de bara kan välja att inte broadcasta radiotrafiken över huvud taget, vilket jag tycker hade känts trist. Just nu känns det som att FIA försöker uppfostra förarna vilket såklart inte fallit i god jord, med Hamilton som säger att han bara hade vägrat utföra community service för språkbruket och hoppas Verstappen gör detsamma.
Sen tycker jag faktiskt det har varit mer radiotrafik än vanligt de senaste racen, ett tag var det väldigt tyst.
Själv funderar jag på om jag någonsin ska titta på en enda F1-sändning igen efter Riccardos (förväntade och ganska cementerade?) frånfälle.
Jag vet inte om jag är hemsk. Men jag tycker det är kul att höra när förarna blåser ur ibland.Kan det vara för att det är fler team som är med och slåss om topplaceringarna när Verstappen inte längre är någonstans borta i horisonten och alla andra i damage control? Jag tycker det är mest toppstallen man hör samt Tsunoda som är arg (jag lever för det!) och diverse 'box box' så man vet vem som är inne i depån och när.
Usch ja, det kändes verkligen som att de summerade upp hans karriär slutgiltigt igår. Jag gillar Daniel som de flesta andra men jag blev definitivt mer emotionell än vad jag trodde att jag skulle bli. Han kommer vara otroligt saknad.
Jag håller med. Och liksom, de kör formel 1. Minsta misstag/slarv från dem själva eller någon annan kan innebära allvarlig olycka och till och med död, så självklart är det starka reaktioner i bilarna när det händer saker?Jag vet inte om jag är hemsk. Men jag tycker det är kul att höra när förarna blåser ur ibland.
Det kan ju vara så roliga saker en del säger. Och som sagt: man fattar ju att det kan brinna till i all adrenalin och tävlingsmindset. Ska man straffa folk med commuity service kan man väl göra det tex som med K-Mag som kör på folk eller Occon tex. Känns ju larvigt med så hårda tag för en random svordom.