Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Antonelli är väl den det pratas mest om, ryktena att han skulle komma in redan nu är bara att strunta i dock. Hela 2024 känns som the silliest of silly seasons, jag vågar inte säga bu eller bä om något alls längre
Jag tycker det är superintressant med Albons förlängning, jag tycker det är i stil med Landos tidigare. Dvs som förare tror de på utvecklingen i teamet framöver och jag tror Vowles på sikt kommer att höja Williams.
Visa bifogad fil 145660
Jag SKREK över denna kommentaren på IG Carlos Cabron
Jag somnade och missade några varv men det gjorde inte så mycket eftersom jag vaknade till att Lando köttade efter Max. Äntligen kul att någon utmanar på riktigt! Och Piastri tuffar på, synd med gridstraffet, utan det tror jag att det hade varit dubbel podium för Mclaren.
Will och Lando på radio är som att höra mannen be kvinnan att krysta som någon skrevJag tror Lando var less på att ständigt få radiouppdateringar, haha! Så synd på Oscar men det var ju ett väldigt 'välförtjänt' straff, det gick som inte att argumentera bort.
Unpopular opinion: Monaco är ett så otroligt tråkigt race hade det inte varit för historian där så hade de skrotat den dirr för det är sådan snoozefest.
Det fanns en dokumentär på svtplay med Leclerc om Monaco GP som är sevärd dock
Lite så, sen gillar jag inte när kvalet är såpass viktigt för slutresultatet. Men visst, det blir ju extra chockerande när någon klättrar/faller i resultatet dåJag gillar att det är så otroligt mära murarna, men det känns som att de backar av lite och blir försiktigare (förståeligt, men inte så kul för publiken som vill ha overtakes) på grund av utformningen. Den känns i alla fall inte som en dödsfälla som Spa
Lite så, sen gillar jag inte när kvalet är såpass viktigt för slutresultatet. Men visst, det blir ju extra chockerande när någon klättrar/faller i resultatet då
Det är verkligen rykten överallt, hörde ett om att Sainz var intresserad av Williams. Vid detta laget känns allt rimligtNä, jag hoppas att vi får något roligt i kvalet, någon färgklick. Tsunoda kanske? Jag har hört rykten om att han vill lämna Red Bull-koncernen. Snacka om att det kan bli en sjujäkla silly season.
Charles Leclerc, Lewis Hamilton och Fernando Alonso på de tre första platserna i FP2. Stora överraskningen för mig var att se en Williams på niondeplats, bra jobbat av Albon. P17 för Gasly, nytt försök imorgon.
Det är verkligen rykten överallt, hörde ett om att Sainz var intresserad av Williams. Vid detta laget känns allt rimligt
Nu är jag ju den som tror att Vowles kan utföra magi och Sainz kanske har druckit den koolaiden också?Jag har hört att det inte bara är ytligt utan en långt gången dialog där de erbjudit honom två år?! Williams?! Han vill verkligen inte köra för Stake/Audi.
Nu är jag ju den som tror att Vowles kan utföra magi och Sainz kanske har druckit den koolaiden också?