Jag blev tvungen att se om den nu och Ocons förolämpade 'WHO likes it overcooked?!" är jag varje gång jag lagar kött. Relaterar 100%.
Samt att han när teamet sa åt honom att pusha bilen gav tillbaka, "I am pushing what are you talking about!" summerar hur det är att vara på team Alpine så väl. Allez, le bleu! Jag vill nästan ha kvar dem i samma team trots allt.
Jag håller med, man ska ändå tänka på att Yukis P10 och en poäng firades som om det vore en vinst i Japan – med all rätt, det var en imponerande prestation – samtidigt som Ricciardo "bara" behöver gå ut och toppa? Med samma material? Det tycker inte jag är rimligt. Yuki är yngre, men han kör med hela sin själ och all sin hunger varje gång och vidden av det ska inte underskattas.
Kan inte Lawrence Stroll skicka Lance på något rikemans-racingkollo och ta in Sainz istället? Jag höll på att säga, "skicka honom till IndyCar", men där är ju murarna än närmre . .
Jag blir mer och mer nervös om Audi-dörren är stängd för Sainz. Jag är fortfarande inte helt säker på att Mercedes har något för honom att signera utan det verkar som om alt handlar om huruvida de väljer Kimi Antonelli först eller vill låta honom mogna i F2/Williams ett år. Längre än så tror jag inte de kan uppehålla honom och Sainz vill säkert skriva på ett längre kontrakt.
Imorgon kväll är det dags för träning och sprint quali! Jag är så taggad!