Formartera om datorn

Status
Stängd för vidare inlägg.

aiquen

Trådstartare
Jag har bestämt mig för att formatera om min dator. Jag har hela tiden tänkt be om hjälp med att göra detta, men nu funderar jag på om jag inte skulle kunna klara av att göra det själv? Men eftersom jag inte har någon aning om hur man gör, behöver jag få det förklarat för mig. Så är det någon här som steg-för-steg kan förklara för mig hur man formaterar om sin dator?

Tacksam för svar!

Sv: Formartera om datorn

Det finns redan ett antal trådar om formatering här i forumet. Kolla i dom och ställ frågor där om du har fler frågor efter att ha läst i de trådarna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
12
· Visningar
1 102
Senast: elendril
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 960
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 315
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar