Förlossningskliniken

E

EmmaTruelove

Ja min fråga e ni som då är gravid..Hur många brukar kolla på Förlossningsklinken vardagar kl 13.25 på TV4?? Jag e så inne i det så jag kan knappt missa det även om man blir lite skrämd av det ibland :P med tanke på att man själv ska ligga där, men tkr de e super mysigt o se speciellt när det går bra för dom :)

Sv: Förlossningskliniken

Jag brukar kolla på det ibland. Jag blir alltid så sentimental när jag kollar på det. Jag lipar nästan hela tiden :laugh:

Jag kan faktiskt inte kolla på sådana program alls, men när jag var gravid kunde jag inte sluta kolla på "Förlossningskomplikationer" på TV4Fakta. Inte så smart kanske :angel:.

Jag brukar bänka mig på onsdagar kl 20:05 för då är det förlossningskliniken på tv4 fakta, tätt fäljt av riskförlossningar :D

Jag tycker det är kul att se på förlossningar, men båda programmen är lite väl "amerikanska" för min smak egentligen. Tyckte mycket bättre om barnmorskorna på svt och ännu bättre om den norska motsvarigheten.

//Julia

Jaa barnmorskorna var toppen, hoppas serien (svensk/norsk) återkommer..

Just jaa, sänder pm ..

Senast ändrad:

Jag tittade på alla program som fanns att se :D Dock inte i slutet av grav.

Men om sanningen skall fram så tyckte jag att de är så långt ifrån hur det eg är i vart fall om jag jämför min egen förlossning.

Dock så tittar jag igen mest för att få se alla söta bebisar :love:

jag kollar, även att jag skrämmer upp mig själv :crazy: det går liksom inte sluta...

Mycket varför jag kollar är för att se alla dessa underbara chokladbebisar, har inte sett en färgat spädis som inte är underbart söt:love:

Ja man skrämmer upp sej själv lite :P men som sagt kan inte sluta se det, EN så länge e jag inte rädd för vad som komma skall, elr om jag skulle få en svår förlossning men tittar jag på det i slutet av min grav kanske det e skillnad det vet jag ej nu :)

för mig blev det skillnad. innan var förlossningen så långt borta, men jag har gått över tiden en vecka nu och då känns det annorlunda, man känner deras rädsla, sorg och oro på ett annat vis...

Det kan jag förstå att man gör, drf tror jag att jag med kommer känna så i slutet då ska man nog aboslut inte se riskförlossningar för mkt :P

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 058
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 626
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 484
Senast: Ajda
·
Hundhälsa Hej! Jag har en Bc hane på 2.5år som precis var inne för kontroll av sina tänder. Han har tandsten på typ alla sidotänder, vi snackar...
Svar
2
· Visningar
1 350

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka