förjakt/hubertus, ponies + sthlm?

B

beagle

nån som vet om det kommer att vara nån förjakt/hubertusjakt i stockholmsområdet(i sommar/i år) där man kan vara med på pony? :D

SFK har ju en årlig jakt i lilljansskogen. Var med där förra året. Det finns ingen speciell jakt för ponnier, men klarar du att hoppa de vanliga hindren så är det inga problem. Red den jakten förra året, så var det en ponnyarab och en liten nordsvensk och en c-ponny så det ät väldigt blandat. Jag ska vara med i år igen, det är fantastiskt roligt! :D
:banana:
Förjakterna sätter igång i september tror jag

det är nog lite tidigt än, men det kommer info på sfk's hemsida, och så brukar det stå i distriktskalendern. Kostar 50kr per gång om jag inte missminner mig!

Liknande trådar

Fälttävlan Jag bor i Norrland och rider på ridskola, och har gjort det i 6 år nu. Jag har aldrig provat på fälttävlan/terräng, men hade jättegärna...
Svar
16
· Visningar
2 250
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 585
Senast: Sezziyanen
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 390
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • 🎄Jul 2024🎄
  • Secret Santa 2024