Sv: Fördomar omt travare
Tja...har väl ett par gånger fått höra att jag borde köpa mig en 'riktig häst' istället...men det hände iofs även då jag en gång i tiden hade fjording.
Finns alltid folk som vet bäst, inget att bry sig om så länge man är nöjd själv
Njaa...på sätt och vis kanske. Jag har travare nu för att den ramlade över mig, skulle inte alls haft häst egentligen men fick denna mer eller mindre gratis. NU när jag känner min häst skulle jag iaf inte byta bort henne mot en 100' kr häst, möjligen i så fall köpa en till.
Tja...har väl ett par gånger fått höra att jag borde köpa mig en 'riktig häst' istället...men det hände iofs även då jag en gång i tiden hade fjording.
Finns alltid folk som vet bäst, inget att bry sig om så länge man är nöjd själv
Det verkar bara vara jag i hela världen som erkänner att travare hade jag bara för att jag inte hade råd med något annat.....
Om vi sätter 50.000 kronor i handen på någon som säger att den äääääälskar travare.... går denne verkligen och köper sig en travare då? Det tror faktiskt inte jag
Njaa...på sätt och vis kanske. Jag har travare nu för att den ramlade över mig, skulle inte alls haft häst egentligen men fick denna mer eller mindre gratis. NU när jag känner min häst skulle jag iaf inte byta bort henne mot en 100' kr häst, möjligen i så fall köpa en till.