Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad hände med hennes lusitano som hon fick för ett par år sedan, förresten?
Jag tycker att det har hjälp mig i alla fall att hitta nya Nivanor.Inte ska det väl behövas kurser för det?
Inte ska man behöva en mentor för att uppnå nirvana?
Okej, du fixar, jag lovar att ge det en chans. Jag skulle gärna vilja stå ut.Vem har sagt något om Shania Twain?
Lyssna på Aaron Tippin,Ketih Urban, Dixie Chicks, Montgomery Gentry och Travis Tritt. T.ex.
Jag vill ha en häst med dessa egenskaper:
*Liten och viktbärande.
*Mycket rörliga bogar och god rörelsemekanik.
*Extremt lättskött och lättfödd.
*Stabilt och självständigt psyke kombinerat med ett lättlärt och rörligt intellekt. En något smartare typ av häst, helt enkelt.
*Låg skadefrekvens.
*Utan behov av täcken, benlindor eller benskydd.
*Frisk och hållbar.
Vilka raser hittar du åt mig då?
Gissa vad jag rider på?
Ja visst gör de.Hade du bott i Finland, så skulle jag ha varit övertygad om att du hade en finsk häst. De passar rätt bra in på din beskrivning.
Jorden är platt.Vem skall döma vad som blir den bästa vetenskapen i slutändan? Konsten och även vetenskapen är fri och att bryta tidigare generationers mönster har är ett accepterat (i alla fall generationen senare) sätt att föra fram - mot nya ideal.
Allt går att missbruka.Blonda småflickor leder kurser där dom talat om att hästen ska bära bakifrån. Men hästarna hänger mer på bogen efter helgen.
Det är resultatet av Indianas metodik.