Re: Hot!
Nej, det är inte alls konstigt. Ty man tappar intresset för tävlingsmomentet i samma stund som man förstår vad det går ut på. Och sedan så ägnar man sig åt ridning som konstart, och det tävlar man inte i och det bedömer man inte. Det ägnar man sig bara åt. Oftast helt utan publik.
Det finns inget intresse av "Upp till bevis" utan det enda intresset är den egna känslan. Och den är inte mätbar för en utomstående.
Den syns inte på bild eller går att tävla i.
-Jag har den ballaste känslan. 6p
-Nej, det har ju jag! 7p
Om du med "riktiga" ekipage menar sådana som tävlar enligt TR med resultat, så tycker jag dels att du är oförskämd och dels att du fortfarande inte har begripit vad det hela går ut på.Men medge att det är konstigt att det aldrig kommer fram några "riktiga" ekipage ur AR.
Nej, det är inte alls konstigt. Ty man tappar intresset för tävlingsmomentet i samma stund som man förstår vad det går ut på. Och sedan så ägnar man sig åt ridning som konstart, och det tävlar man inte i och det bedömer man inte. Det ägnar man sig bara åt. Oftast helt utan publik.
Det finns inget intresse av "Upp till bevis" utan det enda intresset är den egna känslan. Och den är inte mätbar för en utomstående.
Den syns inte på bild eller går att tävla i.
-Jag har den ballaste känslan. 6p
-Nej, det har ju jag! 7p