Förberedelse för inkörning

J

Johannaa

Har nu bestämt mig för att köra in min gamla dressyrponny på 17 år! :D När det är dags för inkörning har jag min superduktiga morbror till hjälp, men förbereda ska jag göra själv. min fråga är då, vad behöver han vänjas vid, hur mycket ska jag tömköra osv...? allt som ska förberedas helt enkelt! :rofl:

Sv: Förberedelse för inkörning

Gå lite inkörningskurser är mitt tips. Finns även en film som heter hästens inkörning har jag för mig som är väldigt lärorik.

Liknande trådar

Hundträning Tänkte göra en tråd för dem som ska springa muddypaws nu kommande helg och sen nästa år. Om man vill styra upp en buketräff alt visa...
2
Svar
35
· Visningar
2 145
Senast: Acto
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 317
Senast: lirco11
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 149
Senast: Svartkatt
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 190
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar