Förberedelse för inkörning

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare Johannaa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 186
J

Johannaa

Har nu bestämt mig för att köra in min gamla dressyrponny på 17 år! :D När det är dags för inkörning har jag min superduktiga morbror till hjälp, men förbereda ska jag göra själv. min fråga är då, vad behöver han vänjas vid, hur mycket ska jag tömköra osv...? allt som ska förberedas helt enkelt! :rofl:

Sv: Förberedelse för inkörning

Gå lite inkörningskurser är mitt tips. Finns även en film som heter hästens inkörning har jag för mig som är väldigt lärorik.

Liknande trådar

Hur viktigt är det för er att utbilda er häst själv? Jag har alltid ridit och kört in mina hästar själv och har fått till mina hästar... 2
Svar
22
· Visningar
1 372
Senast: animalasia
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 061
Senast: Tantan
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok 2024 var verkligen förändringarnas år för min del. Nytt hem, nytt jobb, ny valp, ny ponny i familjen. Nya bekantskaper, nya intressen...
Svar
0
· Visningar
555
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundträning Tänkte göra en tråd för dem som ska springa muddypaws nu kommande helg och sen nästa år. Om man vill styra upp en buketräff alt visa... 2
Svar
36
· Visningar
2 374
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka