Förbättringar av reaktioner och smilies

Tack för din mer utförliga förklaring. Peta, kanske man säger?

Är ni många som drabbats av detta?
Det verkar vara minst tre här?
Jag hade problem länge försökte leta i hjälp mm. Var efter någon uppdatering i somras/höstas. Sedan rensade jag cookies och sånt tjafs häromdagen och då löste det sig. Men nu vet jag till nästa gång.

Jag har ändrat cry men det syns nog bara om man gör en "hard refresh" av sidan, den likar nu emojin du använde istället.
Snällt att du försöker! Men den blev ändå inte bra… jag kan använda den här istället 😭 vid behov.

Dock tycker jag de här två är värst :o :angel: Så vill du ändra något, ändra dem!

För att vara positiv så tycker jag att de vanliga smileysarna blir mycket sötare här på Buke, de som inte är bukes egna alltså. Som den här 🤗 Den önskade jag att jag hade i min telefon!!

Jag har även gjort en liten justering på :love: även den kräver en "hard refresh" för att synas.

Ändring igen, om ni precis gjort en "hard refresh" gör det igen.

Senast ändrad:
Jag har även gjort en liten justering på :love: även den kräver en "hard refresh" för att synas.

Ändring igen, om ni precis gjort en "hard refresh" gör det igen.
Hur gör man en hard refresh? :o Jag är på mobilen och buke har en egen app (:love1:). Är det kanske minnet eller intern lagring som ska tömmas? 🤔

Hur gör man en hard refresh? :o Jag är på mobilen och buke har en egen app (:love1:). Är det kanske minnet eller intern lagring som ska tömmas? 🤔
Jag vet faktiskt inte om det finns ett lättare sätt, ni som kan, berätta.
På windows och linux fungerat det att hålla ner Ctrl och sedan trycka på F5.

Wait what, app?!
I know!!! Plötsligt en dag så dök det upp en ruta på skärmen medan jag var på buke på internetappen där den frågade om jag ville ha buke som en app (kanske räknas som genväg? Men den öppnas som en egen app istället som en sida i internet appen), jag blev först :eek: och sedan klickade på Ja så fort som möjligt (utifall den skulle få för sig att ångra sig :cautious:).
Nu har jag buke som en egen app i mobilen! :banana::banana:
Screenshot_20221210_135308.jpg

Iiingen aning om hur det kom sig dock O_o:confused: (här saknar jag den gamla confused smileyn, denna är inte tillräckligt förvirrad för mig 😅)

Kanske inte har skrivit något om detta, det var något jag fixade för ett antal veckor sedan.

Om man öppnar hamburgermenyn, längst upp till vänster, bör det finnas en Installera appen längst ned i menyn.
Alternativt finns det en ikon i adressraden som även den installerar "appen".

Jag är osäker på om det fungerar i Safari eller på iPhone. Det kan dock vara så att det snart kommer fungera även där om Apple lägger in stöd år efter det funnits på andra plattformar. Hos mig fungerar det dock i Chrome på en Mac.

Kanske inte har skrivit något om detta, det var något jag fixade för ett antal veckor sedan.

Om man öppnar hamburgermenyn, längst upp till vänster, bör det finnas en Installera appen längst ned i menyn.
Alternativt finns det en ikon i adressraden som även den installerar "appen".

Jag är osäker på om det fungerar i Safari eller på iPhone. Det kan dock vara så att det snart kommer fungera även där om Apple lägger in stöd år efter det funnits på andra plattformar. Hos mig fungerar det dock i Chrome på en Mac.
Har iPhone och safari och ser inget sådant, men Buke hamnar ändå här så det funkar också bra 😁
57F2A54C-F9A2-423A-A81B-A85AA0C46FAF.webp

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
671
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 102
Senast: Sasse
·
Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 805
Senast: Badger
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 282
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar