Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min mobiltelefon fixade det självVad tjorvigt det verkar att hålla på och tömma cache etc. Varför ser jag (tror jag) alla smileys som de ska se ut, fastän jag inte gör nåt sånt?
Beroende på inställningat/operativsystem kam mobilen vara olika snål med att hämta data. Ju mer bilder mm som lagras för att kunna hämtas lokalt (istället för att laddas ner igen) desto mindre data skickas till din telefon och desto snabbare laddas sidorna.Vad tjorvigt det verkar att hålla på och tömma cache etc. Varför ser jag (tror jag) alla smileys som de ska se ut, fastän jag inte gör nåt sånt?
Om du rensar catchen eller startar om datorn så ser du rätt gubbe men jag håller med om färgerna.Nu har jag levt med de nya smileysarna ett tag och det är verkligen HEMSKT. Tänkte att jag måste ha dem ett tag för att se om jag kan leva med dem men icke.
Sorry att jag skriker men det är så förfärligt. Framförallt en glad grön smiley. Varför??
De här är alla gräsliga. Varför alla dessa märkliga färger?
Den här är obegriplig. Varför en TV-apparat för att uttrycka cautious??
Man måste hålla musen över den för att begripa vad den betyder. En smiley är väl tänkt att vara begriplig eftersom den fungerar förstärkande.
If it ain't broken - don't fix it.
Jisses... jag har rensat cache i tre veckor... Men nu var det tydligen en uppdatering härom dagen och NU ser jag rätt gubbe och inte rymdhjälmen, mikrovågsugnen, nöten eller vad det nu varOm du rensar catchen eller startar om datorn så ser du rätt gubbe men jag håller med om färgerna.
Som jag skrivit tidigare har haft dessa färger och sett ut på detta sätt i minst 1,5 år, ska man hårdra det har de två sista sett ut som de gör i ca 18-20 år.Nu har jag levt med de nya smileysarna ett tag och det är verkligen HEMSKT. Tänkte att jag måste ha dem ett tag för att se om jag kan leva med dem men icke.
Sorry att jag skriker men det är så förfärligt. Framförallt en glad grön smiley. Varför??
De här är alla gräsliga. Varför alla dessa märkliga färger?
Den här är obegriplig. Varför en TV-apparat för att uttrycka cautious??
Man måste hålla musen över den för att begripa vad den betyder. En smiley är väl tänkt att vara begriplig eftersom den fungerar förstärkande.
If it ain't broken - don't fix it.
Har du testat att starta om datorn? Det funkade för mig.Har letat som en tok nu efter hur man rensar cache-grejen i firefox. Lyckas inte. Ser en jäkla astronauthjälm eller något istället för vad jag tror är smileyn jag vill använda mest hela tiden. Tror hela tiden att -smileyn är illamående och att är arg. Hoppas innerligt att jag lyckas vänja mig vid fel färger på saker och ting, och glad att jag mestadels använder laptop just eftersom det då blir något större än från mobilen, för det där med "hög upplösning" som visst ska vara så viktigt.. alltså, från en liten mobilskärm (som många sitter vid idag) så gör det ingen som helst skillnad. Färger däremot gör skillnad.
Yep, den startar om sig själv lite då och då (den fungerar inte sådär superbra alla gånger).Har du testat att starta om datorn? Det funkade för mig.
Om du använder en dator bör det räcka med att hålla ner Ctrl-tangenten och sedan trycka ner F5 på en sida där rymdhjälmen visas. Alla bilder på sidan bör då laddas ned igen och ersätta de gamla i cachen.Har letat som en tok nu efter hur man rensar cache-grejen i firefox. Lyckas inte. Ser en jäkla astronauthjälm eller något istället för vad jag tror är smileyn jag vill använda mest hela tiden. Tror hela tiden att -smileyn är illamående och att är arg. Hoppas innerligt att jag lyckas vänja mig vid fel färger på saker och ting, och glad att jag mestadels använder laptop just eftersom det då blir något större än från mobilen, för det där med "hög upplösning" som visst ska vara så viktigt.. alltså, från en liten mobilskärm (som många sitter vid idag) så gör det ingen som helst skillnad. Färger däremot gör skillnad.
I appen då?Om du använder en dator bör det räcka med att hålla ner Ctrl-tangenten och sedan trycka ner F5 på en sida där rymdhjälmen visas. Alla bilder på sidan bör då laddas ned igen och ersätta de gamla i cachen.
Detta är något jag skrev tidigare i tråden.
Som jag väl också skrivit tidigare vet jag inte riktigt hur man gör i olika webbläsare eller mobil OS. Men det handlar om att på något sätt rensa bildcachen för Bukefalos eller få webbläsaren att ladda ner bilderna på nytt. Jag har bett andra förklara hur de gjort med sina mobiler.I appen då?
Jag stör mig inte alls på att denna är grön och den andra är rosa, däremot tycker jag denna —> ser smått psykotisk ut
Yep, den startar om sig själv lite då och då (den fungerar inte sådär superbra alla gånger).
Oj, kanske var mitt uttryck okänsligt, ber om ursäkt i så fall! Lätt att slänga sig med ord utan att tänka efter vad de faktiskt betyderSom en människa med psykossjukdom kan jag stödja det påståendet, det liknar mig när jag "försvinner" totalt.