Förbättringar av reaktioner och smilies

Är det inte två som blivit gröna, en som rullar och skrattar och en som (enligt min tolkning) flinar fånigt? :rofl::D
Nej :rofl: blev grön 2014 enligt Gunnars länk. Har den varit gul det senaste menar du?

Men även om :wtf: finns kvar känns det som att den ska ersättas av denna blåa (helt ok för mig även om tungan är mindre uttrycksfull)
:eek:

:D:p:confused::cry::love::laugh::heart

Dessa är de enda som har ändrats, prova gärna att rensa webbläsarcachen eller "hard refresh" om ni tror att något inte är som det skall.

Följande funderade jag på att ändra men har valt att återgå till de äldre suddigare varianterna.
:o:mad::angel::crazy::cautious:

Jag valde även att ta bort tre? av de äldre som jag lade in för ca 1,5 år sedan då just dessa knappt användes. Två äldre som faktiskt används :angel1: :love1: får vara kvar, om inte annat för att visa på att jag även lyssnar på kritiken från 2013.

Alla icke-animerade har även flyttat till två "sprite-sheets" som förhoppningsvis skall göra att de laddas aningen snabbare efter en första smilie-visning.

Nu har flera lagt in denna :cautious: vad tusan ska den föreställa?! 😆
7A9963E3-D92C-430E-BF37-ABB0A9F738D1.webp

Gamla cautious 👌

Du måste fortfarande tömma catchen i din dator. Rensa historiken så borde du slippa se hjälmen.
Använder inte dator. Bara telefon eller platta.
Vill helst inte tömma cachen heller eftersom det är så smidigt att ha den kvar. Har dåligt minne så det hjälper att se det som är cachat :D

Använder inte dator. Bara telefon eller platta.
Vill helst inte tömma cachen heller eftersom det är så smidigt att ha den kvar. Har dåligt minne så det hjälper att se det som är cachat :D
Men du lär ju inte märka nåt bara för att du tömmer? Det är ju liksom inte så att surf historia och lösenord försvinner?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
671
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 102
Senast: Sasse
·
Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 805
Senast: Badger
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 278
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar