Åh, det var morfars "favoritfärg" favorituttryck. Tack för påminnelsen.Gredeskär då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, det var morfars "favoritfärg" favorituttryck. Tack för påminnelsen.Gredeskär då?
Nej blev grön 2014 enligt Gunnars länk. Har den varit gul det senaste menar du?Är det inte två som blivit gröna, en som rullar och skrattar och en som (enligt min tolkning) flinar fånigt?
Alltså, nej, jag ger mig i så fall. Jag är inte alls säker på vilken färg ROFL-en hade. Jag rycktes med.Nej blev grön 2014 enligt Gunnars länk. Har den varit gul det senaste menar du?
Men även om finns kvar känns det som att den ska ersättas av denna blåa (helt ok för mig även om tungan är mindre uttrycksfull)
Neeej! De uttrycker ju olika saker, ingen av dem ska bort!Men även om finns kvar känns det som att den ska ersättas av denna blåa (helt ok för mig även om tungan är mindre uttrycksfull)
Nämen alltså, här pratar vi ju om två helt skilda uttryck!Men även om finns kvar känns det som att den ska ersättas av denna blåa (helt ok för mig även om tungan är mindre uttrycksfull)
Absolut! Inte ens i närheten av samma uttryck.Nämen alltså, här pratar vi ju om två helt skilda uttryck!
= iyäck eller isch!
= stor förvåning, gärna med ahhhhh, åhhhh eller whaaaaat.
Nu har flera lagt in denna vad tusan ska den föreställa?!
Mmm... undrar jag med, astronauthjälm, mikrovågsugn eller stirrande öga.Nu har flera lagt in denna vad tusan ska den föreställa?!
Fast jag ser cautious inte rymdhjälmen så ni behöver tydligen göra en hard refresh något @Gunnar pratat om i tråden tror jagNu har flera lagt in denna vad tusan ska den föreställa?!
Visa bifogad fil 107926
Gamla cautious
Mmm... undrar jag med, astronauthjälm, mikrovågsugn eller stirrande öga.
Håller man musmarkören över bilden, så står det Cautious och... enligt google translate
Vilket inte säger mer... :/
Men jag ser inte hasselnöten i ditt inlägg utan cautious smileyn Den riktiga cautioustycker fortfarande att den här hasselnöten i hjälm är helt obegriplig efter att ha läst era förklaringar
Du måste fortfarande tömma catchen i din dator. Rensa historiken så borde du slippa se hjälmen.tycker fortfarande att den här hasselnöten i hjälm är helt obegriplig efter att ha läst era förklaringar
Använder inte dator. Bara telefon eller platta.Du måste fortfarande tömma catchen i din dator. Rensa historiken så borde du slippa se hjälmen.
Men du lär ju inte märka nåt bara för att du tömmer? Det är ju liksom inte så att surf historia och lösenord försvinner?Använder inte dator. Bara telefon eller platta.
Vill helst inte tömma cachen heller eftersom det är så smidigt att ha den kvar. Har dåligt minne så det hjälper att se det som är cachat
Jag vill se en screenshot på den där hjälmen, jag har aldrig sett dentycker fortfarande att den här hasselnöten i hjälm är helt obegriplig efter att ha läst era förklaringar
Jag vill se en screenshot på den där hjälmen, jag har aldrig sett den